Franciscusweg 4a – Hilversum

€ 16.500,- per jaar excl. btw
Bekijk alle foto's
Bouwvorm Bestaande bouw
LiggingBedrijventerrein
Oppervlakte160 m2
Deelverhuur vanaf80 m2
HoofdbestemmingKantoorruimte
Aantal parkeerplaatsen4
Service kosten € 30,- per vierkante meter per jaar
Prijs € 16.500,- per jaar excl. btw

Op bedrijventerrein Kerkelanden is dit moderne, zelfstandige kantoorpand gelegen met een totaal vloeroppervlak van circa 615 m². Voor verhuur zijn de verdiepingen beschikbaar.

Begane grond Verhuurd
1e verdieping circa 80 m² Beschikbaar
2e verdieping circa 80 m² Beschikbaar

De mogelijkheid bestaat om eventueel per kantoorverdieping te huren.

Opleveringsniveau:
Het kantoor wordt in de huidige staat opgeleverd, inclusief de navolgende voorzieningen:
• vloerbedekking*;
• systeemplafonds met verlichting*;
• scheidingswanden*;
• airco;
• kabelgoten v.v. databekabeling*;
• telefooncentrale met bijbehorende telefoontoestellen;
• toilet;
• pantry*.

De in dit artikel aangeduide voorzieningen met een * worden om niet beschikbaar gesteld. Verhuurder aanvaardt geen aansprakelijkheid of verantwoording ten aanzien van deze zaken of voorzieningen. De kosten van onderhoud, herstel, vervanging of vernieuwing van deze zaken en/of voorzieningen komen geheel voor rekening van huurder.

Parkeergelegenheid:
Er zijn vier parkeerplaatsen beschikbaar op eigen terrein.

Aanvangshuurprijs:
De huurprijs bedraagt € 16.500,- per jaar exclusief BTW.
De huurprijs dient bij vooruitbetaling per kwartaal te worden voldaan.

Servicekosten:
Huurder is een voorschotbedrag servicekosten verschuldigd ter grootte van € 30,- per m² exclusief BTW, inzake de navolgende door verhuurder te verzorgen leveringen en diensten:
•het verbruik van gas incl. vastrecht;
•het verbruik van water incl. vastrecht;
•het verbruik van elektriciteit incl. vastrecht, doch alleen ten behoeve van de installaties en de verlichting van gemeenschappelijke ruimten en terreinen;
•het verbruik van elektriciteit in de gehuurde kantoorruimte, berekend of op basis van een te plaatsen tussenmeter of een verrekening van het gebruik op basis van de gehuurde oppervlakte kantoorruimte;
•onderhoud en periodieke controle van elektrische installaties in gemeenschappelijke ruimten en op terreinen;
•idem van verwarmingsinstallatie;
•schoonhouden, met inbegrip van beglazing, van de gemeenschappelijke ruimten en beglazing buitenzijde van de 1e en 2e verdieping van het gebouw;
•containerhuur voor afval en kosten van afvoer en verwerking. Op de afhaaldag kan de huurder de vuilniszakken in de container deponeren welke dan voor het gebouw op het terrein staat;
•onderhoud tuinen, plantenbakken binnen in gemeenschappelijke ruimten en buiten, waaronder vervanging van planten;
•onderhoud parkeerterrein en overige verhardingen, waaronder herstraten;
•reinigen van goten alsmede het ontstoppen van putten, riolen en afvoeren.

Huurtermijn:
Flexibele huurtermijnen zijn bespreekbaar.

Aanvaarding:
Het object is in overleg tussen partijen te aanvaarden.

Volledige omschrijving

Delen

Wij vertellen je graag meer over dit pand

RM & RT Makelaar & Taxateur
N. (Niels) Bunt RM RT
06 - 30 243 321
niels@castanea.nl
Vastgoedadviseur
M. (Maarten) Klein
06 – 53 245 452
maarten@castanea.nl