Seinstraat 32 – Hilversum

€ 115,- per vierkante meter per jaar excl. btw
Bekijk alle foto's
Bouwvorm Bestaande bouw
LiggingIn woonwijk
Oppervlakte1250 m2
Deelverhuur vanaf1250 m2
HoofdbestemmingKantoorruimte
Service kosten € 35,- per vierkante meter per jaar
Prijs € 115,- per vierkante meter per jaar excl. btw

Het kantoorgebouw 'Orion' kent een totaal vloeroppervlak van circa 7.065 m², verdeeld over de begane grond en de vier kantoorverdiepingen. Het gebouw ontleent de herkenbare identiteit aan het bijzondere gevelontwerp met de in het oog springende erkers. Ook kent het gebouw een grote mate van indelingsflexibiliteit door het kolommenstramien van 375 cm. In het gebouw zijn meerdere gerenommeerde bedrijven gehuisvest, waaronder ‘De Gooi en Eemlander’, ‘Media Pensioen Diensten (MPD)’ en ‘re-Activate’.

BEREIKBAARHEID
Het kantoorgebouw "Orion” ligt nabij het Den Uylplein en de ringweg van Hilversum. Dankzij deze centrale ligging is het pand goed bereikbaar komende vanaf het centrum van Hilversum, alsmede vanaf de Rijksweg A1 (Amsterdam-Amersfoort) en de Rijksweg A27 (Almere-Utrecht). Het Centraal Station van Hilversum bevindt zich op ca. 15 minuten loopafstand.

LOCATIE
Het kantoorgebouw “Orion” is gelegen in de moderne woonwijk “Seinhorst”, nabij het gelijknamige winkelcentrum.

OPPERVLAKTE
De beschikbare kantoorruimte is gelegen op de vierde verdieping en kent een verhuurbaar vloeroppervlak van totaal circa 1.250 m². In de kelder kan archiefruimte gehuurd worden.
Een meetrapport op basis van NEN 2580 is aanwezig.

PARKEREN
Het voor- en achtergelegen parkeerterrein biedt ruimte aan ca. 135 auto’s. Op basis van een parkeernorm van ± 1:65 worden de parkeerplaatsen aan de kantoren toebedeeld. Aan het gebruik van deze parkeerplaatsen zijn geen additionele kosten verbonden.

OPLEVERINGSNIVEAU
De kantoorruimte wordt in de huidige staat opgeleverd, voorzien van ondermeer:
• luxueuze hoofdentree;
• personenlift(en);
• systeemplafond met verlichtingsarmaturen;
• buitenzonwering middels schermen;
• aanwezige airconditioning*;
• klimaatbeheersingssysteem;
• brandmeldinstallatie;
• bliksemgeleidingsinstallatie;
• videoregistratie ten behoeve van het buitenterrein (gedeeltelijk);
• naams- en wegbewijzeringborden in het gebouw;
• pantry;
• toiletgroep;
• vloerbedekking (huidig);
• kabelgoten;
• aanwezige scheidingswanden*;
• draai-/kiepramen voorzien van isolatieglas;
• afsluitbaar entreesysteem middels keycards.

De in dit artikel aangeduide voorzieningen met een * worden om niet beschikbaar gesteld. Verhuurder aanvaardt geen aansprakelijkheid of verantwoording ten aanzien van deze zaken of voorzieningen. De kosten van onderhoud, herstel, vervanging of vernieuwing van deze zaken en/of voorzieningen komen geheel voor rekening van huurder.

AANVANGSHUURPRIJS
De aanvangshuurprijs voor de kantoorruimte bedraagt EUR 115,00 per m² op jaarbasis.
De aanvangshuurprijs voor de kelderruimte bedraagt op jaarbasis EUR 65,00 per m².

BTW CLAUSULE
De in deze documentatie genoemde bedragen zijn exclusief BTW, uitgaande van het feit dat huurder (blijvend) voldoet aan de criteria welke gesteld zijn of worden voor een belaste verhuur ex. Artikel 11, lid 1 letter b, sub 5, Wet op de omzetbelasting 1968.

SERVICEKOSTEN
Het voorschot servicekosten bedraagt EUR 35,00 per m² op jaarbasis exclusief BTW.
Een uitgebreide lijst wat deze servicekosten omvat is op te vragen bij ons kantoor.

In de servicekosten zijn begrepen:
• kosten stadsverwarming voor het gehuurde en de algemene ruimte;
• het elektriciteitsverbruik en vastrecht in het gehuurde en de algemene ruimte;
• het waterverbruik inclusief vastrecht;
• het schoonmaken van beglazing aan de buitenzijde;
• het schoonmaken van de algemene ruimten;
• de vuilafvoer;
• onderhoudskosten parkeerterrein en tuin;
• onderhoudskosten van lift, video- en intercomsysteem en beveiligingsinstallatie;
• onderhoudskosten brandmeld- en bliksemgeleidingsinstallatie;
• onderhoudskosten hydrofoorinstallatie;
• de kosten van herstel bij ruitbreuk;
• 6% administratiekosten.

Nacalculatie van het voorschotbedrag geschiedt jaarlijks achteraf volgens de vermelde voorschriften in de Algemene Bepalingen behorende tot deze overeenkomst.

Volledige omschrijving

Delen

Wij vertellen je graag meer over dit pand

Vastgoedadviseur
M. (Maarten) Klein
06 – 53 245 452
maarten@castanea.nl
Register Makelaar / Register Taxateur
N. (Niels) Bunt RM RT
06 - 30 243 321
niels@castanea.nl