Catharina van Renneslaan 20 – Hilversum

€ 135,- per vierkante meter per jaar excl. btw
Bekijk alle foto's
Bouwvorm Bestaande bouw
LiggingIn woonwijk
Oppervlakte282 m2
Deelverhuur vanaf282 m2
HoofdbestemmingKantoorruimte
Aantal parkeerplaatsen5
Service kosten € 25,- per vierkante meter per jaar
Prijs € 135,- per vierkante meter per jaar excl. btw

HET OBJECT
Het representatieve kantoorgebouw (gebouwd in 2010) dankt zijn duurzame karakter o.a. vanwege de verwarmingsmethodiek middels betonkernactivering (BKT). Het principe van de Betonkernactivering (BKT) berust op het gebruik van de opslagmassa van bouwdelen. De BKT ondersteunt de opslagcapaciteit van de massieve betonnen delen door buizen waardoor koel- resp. verwarmingswater stroomt. Lage bedrijfskosten; "zachte koeling" zonder tocht of trek; geen Sick-Building-Syndrom; laag, en energie technisch gunstig toevoertemperatuurniveau en optimale flexibiliteit.

Naast het duurzame karakter beschikt het pand een volledig ingerichte (gemeenschappelijke) kantinefaciliteit in het souterrain met terras en is er de beschikking over een snelle internet verbinding (glasvezel).Het gebouw is flexibel indeelbaar en iedere ruimte heeft een specifiek karakter.

Wisseloord Area is met de auto eenvoudig te bereiken vanaf de Rijksweg A27 (Utrecht-Almere) en de Rijksweg A1 (Amsterdam-Amersfoort) afslag Mediapark. Met het openbaar vervoer is Wisseloord vanaf het NS station Hilversum Centraal, per bus bereikbaar.

OPPERVLAKTE
De totale (beschikbare) verhuurbare vloeroppervlakte bedraagt ca. 282 m² en kan als volgt worden onderverdeeld:
• Catharina van Renneslaan 20 A2.2/A2.3: 282 m².

De hiervoor vermelde oppervlaktematen zijn op basis van v.v.o., derhalve inclusief een aandeel in de algemene-/vergader- en archiefruimte. Meetrapport conform NEN 2580 is aanwezig en op aanvraag beschikbaar.

PARKEREN
Er zijn in totaal ca. 5 gereserveerde parkeerplaatsen beschikbaar, direct voor het gehuurde gelegen. De parkeerplaatsen zijn bij de huurprijs inbegrepen. In geval van deelverhuur zullen de aantal parkeerplaatsen naar rato worden toegewezen. Tevens zijn er ruime parkeervoorzieningen voor bezoekers, cliënten en leveranciers.

HUURPRIJS
De huurprijs bedraagt € 135,- per m² per jaar, exclusief servicekosten en BTW.

BESTEMMING
In het vigerende bestemmingsplan heeft het complex een audiovisuele bestemming. Volgens dit bestemmingplan mogen zich hier kantoor- en/of productiebedrijven vestigen t.b.v. /gelieerd aan onder meer radio en televisie en multimedia bedrijven.

HUURTERMIJN
De huurovereenkomst wordt afgesloten voor de duur van 5 (vijf) jaar te verlengen met een aansluitende periode van telkens 5 (vijf) jaar, waarbij afwijkende termijnen bespreekbaar zijn.

OPLEVERINGSNIVEAU
De oplevering geschied in de huidige goede staat, voorzien van o.a.:
- representatieve hoofdentree met automatische schuifdeuren;
- vloerafwerking middels PVC stroken (met houtstructuur);
- plafondeilanden (v.v. akoestische demping) met energiezuinige TL5 verlichtingsarmaturen;
- verwarming en koeling middels betonkernactivering door middel van warmte-/koude opwekking via LTV methode (en warmtepomp);
- draai-/kiepramen voorzien van zonwerend glas (HR++);
- luchtbehandelingsinstallatie;
- volledig ingerichte kantinefaciliteit met terras (gemeenschappelijk);
- alarminstallatie (gemeenschappelijk);
- glasvezel internetverbinding;
- toiletgroepen (2x);
- pantry's (1x);
- basis brandmeldinstallatie;
- liftinstallatie;

Eventueel gemeubileerd op te leveren via onze partner SKEPP.

SERVICEKOSTEN
In verband met het duurzame karakter van het gebouw is huurder (slechts) een voorschotbedrag op de servicekosten verschuldigd ten bedrage van € 24,75 per m2/per jaar, exclusief BTW t.b.v. de navolgende leveringen en diensten:
- elektriciteitsverbruik, inclusief vastrecht, ten behoeve van de installaties en de verlichting van en in het gehuurde en de algemene ruimte;
- waterverbruik, inclusief vastrecht;
- service abonnement lift;
- service abonnement gebouw gebonden installaties;
- glasbewassing binnen- en buitenzijde;
- onderhoud buitenterrein en parkeerplaatsen;
- afvalverwerking;
- onderhoud alarminstallatie;
- onderhoud brandpreventiemiddelen;
- onderhoud dakgoten;
- dakvalbeveiliging;
- controle elektrainstallatie;
- gevelreiniging;
- onderhoud noodverlichting;
- rioolheffing;
- schoonmaak algemene ruimte;
- vuilafvoercontainers;
- verontreinigingsheffing;
- telefoon lift;
- algemeen klein onderhoud;
- terreinbeveiliging;
- abonnement meldkamer;
- 5% administratiekosten.

Huurder is zelf verantwoordelijk voor de levering van de communicatieve diensten.

Volledige omschrijving

Delen

Wij vertellen je graag meer over dit pand

Makelaar
mr. S.H. (Bas) Bakker RM
06 - 54 220 914
bas@castanea.nl
RM & RT Makelaar & Taxateur
N. (Niels) Bunt RM RT
06 - 30 243 321
niels@castanea.nl